دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 17:15

جشن ازدواج 120 زوج دانشجو در واحد استهبان

حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان هجدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی را با حضور 120 زوج در تالار علامه طباطبایی این دانشگاه برگزار کرد.
کد خبر : 42702

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان در این مراسم با استناد به آیات قرآنی و بیان شان نزول آیات تطهیر، مباهله و ولایت این روز فرخنده را که به عنوان روز اهل بیت نامگذاری شده است را تبریک گفت.


محسن زارعی جلیانی با بیان حدیثی از امیرالمومنین مستند در کتاب ارزشمند غرورالحکم دیدگاه آن حضرت در معرفی ویژگی‌ها و خصلت‌های مردم سعادتمند و خوشبخت را در شناخت فضائل و کمالات اهل بیت، شناختی که سبب ایجاد محبت بی‌شائبه و مخلصانه شود، انجام دستورات و اوامر اهل بیت، دوری از منکرات و اعمال نهی شده از سوی اهل بیت و دستیابی به قرب الهی برشمرد.


علی اصغر کریمی مدرس مدعو کارگاه آموزشی ویژه مزدوجین نیز در رابطه با روابط فردی، خانوادگی، اجتماعی، ارتباط متقابل زن و مرد و رعایت حقوق یکدیگر، آرامش و خلاقیت در زندگی زناشویی، راهکارهای جلب محبت، معرفی تیپ‌های شخصیتی زنان و مردان به منظور آشنایی دانشجویان با هدف ایجاد حس همدلی، تعامل، تفاهم و صمیمیت در زندگی مشترک سخنرانی کرد.


سپس حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان استهبان با توجه به حدیث پیامبر عظیم شان اسلام نقش دین و اعتقاد و ایمان فرد به وعده‌های الهی را در امر زناشویی و سنت حسنه ازدواج را ضروری، مهم و تاثیرگذار دانست.


اجرای صیغه عقد سمبلیک و تئاتر از سوی گروه هنری و نمایشی شیدا به کارگردانی علی مستفیضی و نقش آفرینی مصطفی کاتب و مرضیه کرمی، اهداءهدایای ویژه مقام معظم رهبری و دانشگاه ،لوح یادبود و کتاب مهارت‌های زندگی به مزدوجین از دیگر برنامه‌های متنوع این جشن با شکوه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته